Nobody puts baby in the corner!

Monday, June 29, 2009



I thought id finally share a few photos of the new baby to our family, these were the best pics i could get of her as she is so hyper and wont sit still for a second! This is our new baby pug called Wiggley, and shes living up to her name as you can imagine!

You Might Also Like

34 comments

  1. thank you!!! and...... I CAN'T BELIEVE HOW FUNNY IS YOUR DOGGY!!!! lol!!!! it's fantastic!!!!!!!

    A**

    ReplyDelete
  2. she's such a star! looks so big in the first pic and so tiny in the last!

    greetings from from Greece;)

    ReplyDelete
  3. She is GORGEOUS! Dare I say it, even cuter than my 2 pugs! I love puppies :):)

    xxx

    ReplyDelete
  4. *oops! cross that second "from" out, should quit late night commenting:P

    ReplyDelete
  5. Oh my gosh, I want to steal your dog. That is the cutest thing I've seen, and what a sweet name. xoxo

    ReplyDelete
  6. Hi,

    OMGosssssshhhhhhhhhhh!!!

    Wiggley is soooo cute!

    Congratulations... I want an English or American bulldog some day....

    Great post....

    ReplyDelete
  7. Aw!!! As soon as I saw your comment I was straight here, she is gorgeous! My mums male pug is black he is called Gabriel lol and is huge (very fat)!

    Gorgeous puppy!

    Lauren x

    ReplyDelete
  8. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! SHES SO ADORABLEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

    aww, I love puppies. My dog's all grown up :( but yours is so cute! Love the name ! SO ADORABLE. Give him/her a snuggle from me, haha.

    Thanks for the comment - haha yeah Value Village is like half my wardrobe.
    girlwiththebowtie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. i actually just use the rubbish camera on my phone, i'm trying to save up for a really good one soon because i'm going to be doing a photography course :)


    and aww she is just so *adorable* and i love her name wiggle that's just so cute <3

    ReplyDelete
  10. love the neckalce!

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ilove: the dress, the pendant heart, the Glasses(so sophisticated) but the dog is an impression-maker!!! So cute!!!

    another Greek girl here...!!! kisses!!

    ReplyDelete
  12. The doggy is so cuteeeeeeeeeee!

    love your dress and pendant heart too!!!

    Hanh,

    ReplyDelete
  13. omgomgomg the cuteness! Adorable.

    ReplyDelete
  14. Thank you so much for your sweet comments!
    I would love to follow each other:)

    I can't even keep my huge smile contained when i look at pictures like this. What an adorable puppy!!!

    http://tinkinmycloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. thanks for the lovely comment :) and ooh that's cool i start mine in september too <3 and you're welcome :)

    ReplyDelete
  16. Ah, youre dog is soo cute, i want to hug it!!
    XOXOX
    Libby
    http://fashionconfectionairy.weebly.com

    ReplyDelete
  17. haha shes so cute vicks! gets cuter every day, wee sweetie just like her owner :)
    www.handleurscandal.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. precious. just precious.

    xo
    http://RiotReport.com

    ReplyDelete
  19. Omg...adorable. wow. the eyes are so bulging and adorable, ahahaha.

    ReplyDelete
  20. OMG!

    ADORABLE! I LOVE IT!!






    http://lainarollercoaster.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. This puppy is sooo adorable that I can't even say a word!!:D !!

    hope you'll visit me at:

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. I read about your new pug on your comments on Lily loves Lola and had to come and look. My word, isn't Wiggley beautiful. I adore pugs and this one is no exception. LOVE the middle photo - so, so sweet! Please post more photo's soon!!

    Danielle xx
    http://ireneandmabel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ohhhh I love your baby puggie...he so adorable!

    lily xxx

    http://throughthelookingglass44.blogspot.com/

    ReplyDelete